Leerlingen

De leerlingen die bij ons naar school gaan, zijn tussen de 4 en 13 jaar. Ze hebben een (beneden) gemiddeld tot hoog IQ. Ze worden belemmerd in hun ontwikkeling door problemen in hun gedrag. De leerlingen volgen bij ons speciaal onderwijs.

Iedere leerling is uniek

Iedere leerling op onze school is uniek. We sluiten daarom aan bij hun individuele mogelijkheden. Wat heeft een leerling nodig om met succes en plezier de schooltijd te doorlopen? Dit doen we vanuit een positieve benadering. Voor iedere leerling vinden we een passende aanpak zodat ze elke dag leren.

Speciale ondersteuning

Onze leerlingen hebben extra behoefte aan duidelijkheid, veiligheid en structuur. Ook hebben ze speciale ondersteuning nodig vanwege hun gedrag. Wij geven deze ondersteuning graag. We bieden rust, regelmaat, ritme en herhaling. Zo zorgen we ervoor dat iedere leerling aan leren toekomt en zich ook persoonlijk zo goed mogelijk kan ontwikkelen.